fredag 3 oktober 2014

Ordlös lördag #123




Höger/vänster




13 kommentarer:

  1. Hmm.....intressant, en fotograf i farten. Undrar just om det är höger eller vänster som gäller. Påpassligt fotat och kul tolkning av temat.

    SvaraRadera
  2. I Nynäshamns kommun har jag bott och Älvsjö ligger ju närmare Stockholm där jag har mina rötter, så det blir allt svårt att välja!

    SvaraRadera
  3. Okänd mark för mig, kan inte välja! Men jag gillar bilden, den illustrerar en vardaglig valsituation!

    SvaraRadera
  4. Det var nàgra àr sen sist iaf... Men en kul tolkning.

    SvaraRadera
  5. Hmmm ... var har de godast kaffe? ;)

    SvaraRadera
  6. Väljer utan tvekan Älvsjö som ligger närmast min forna hemstad underbara Stockholm ! En perfekt bild till temat där du lyckades att även fånga en fotograf !!

    SvaraRadera
  7. Finfint det här. Det gäller att välja rätt väg innan det är för sent. Komma ut på fel väg när man närmar sig storstaden är inte så kul alltid. Annorlunda och trevligt bidrag.

    SvaraRadera
  8. Gäller att hålla tungan rätt i mun och veta var en ska! Höger eller vänster, det är frågan!

    SvaraRadera
  9. Hmm, jag väljer nog Nynäshamn, bor ju nära Älvsjö i Aspudden. Men kan rekommendera en utflykt till just Nynäs. Titta på havet, äta något i någon av de små fiskebodarna.
    (Häftig fotograf)

    SvaraRadera
  10. Känner igen vägnumren, när vi kört till en vän i Bandhagen.
    Bra tolkat, blir nästan nyfiken vad den andra fotografen ska ha sin bild till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är hustrun som ev. skulle ha sin bild till just detta tema :-)

      Radera
  11. Vardaglig situation man ställs inför - säger jag som är cyklist!
    Bra fångat med aktiv fotograf.

    SvaraRadera