fredag 27 juni 2014

Ordlös lördag #109

Historia


Mer historia finns här

12 kommentarer:

  1. Mycket spännande och dramatiska händelser har ägt rum i denna historiska byggnad. Bra tolkning!!

    SvaraRadera
  2. Det där är en historisk byggnad! Fint tolkat!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Det här var ett jobbigt ämnte till ORDLÖST tema :) Man vill ju veta mer!
    Klassiskt historiskt!

    SvaraRadera
  4. Fantasieggande historisk byggnad! Tänk om den kunde tala!

    SvaraRadera
  5. Bilden föreställer antika teatern "Teatro Marcello" i Rom.

    SvaraRadera
  6. Bellissismo... Mi piace molto !

    Ja, jag gillar den italienska historien, kanske för att jag har rötter i Italien... Fint!

    SvaraRadera
  7. Antik ruin/byggnad med intressant bakgrund gissar jag. Välkomponerad bild!

    SvaraRadera
  8. Verkligen historiskt! Jag är så historielös att jag inte ens vet vad/var...

    SvaraRadera
  9. Vackert! Förstår att ni båda varit i Rom. Där finns så mycket historia så man kan storkna. Fin fångat.
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  10. I Rom finns ett överflöd av historiska byggnader - men så var de också alerta på den tiden i sitt skapande.
    Vackert!

    SvaraRadera
  11. Aha.. Rom. Tänkte väl att det där såg inte ut att vara fotat i Sverige :) en kanonbild till temat!

    SvaraRadera