lördag 31 maj 2014

FOTOTRISS 262

Temat i veckans Fototriss är From where I stand. 

Vi börjar med en bild där Ingrid får behandling med fiskpedikyr. Visserligen står hon inte, men bilden är tagen ovanifrån och förutom hennes fötter syns också systerdotterns fötter. Har ni inte provat på detta, så gör det, för det är en mycket speciell upplevelse när fiskarna gnager bort förhårdnader. Kittlas en del, speciellt när dom försöker ta sig in mellan tårna.



Idag på förmiddagen strosade vi runt i centrum och tittade på blommor som man kan pryda hemmet med. 



På perrongen, i väntan på tunnelbanan hem. Dock utan blommor.


Fler fotbilder finner du här


21 kommentarer:

  1. Fint trissat, iii så det måste kittlas där på översta bilden :-)

    SvaraRadera
  2. Dahlior är alltid vackra men jag gillar den första bäst så det blir min favorit! Jag vet inte om jag skulle klara av att sticka i fötterna där! I alla fall inte slappna av och njuta! Skulle sitta på helspänn och vara rädd att de ska hugga rakt in mellan tårna! ;)

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  3. Snyggt trissat! Skulle nog inte vilja prova fisk-pedikyren, är alldeles för kittlig :)

    SvaraRadera
  4. Läckra bilder där den första blir min favorit :)

    SvaraRadera
  5. Fin variation i trissen! Första bilden är mest spektakulär, kan nästan känna hur det kittlar på fötterna! Sedan gillar jag enkelheten i sista bilden!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  6. Bra trissat...snyggt fångat....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  7. Nydelig triss med farger til å bli glad av :)

    SvaraRadera
  8. Bild ett klar favorit, att få fina fötter är ju inte helt fel;-)

    SvaraRadera
  9. Hei. Bild nr 1 ble min favoritt; Der vannet "krystalliserer" fotot

    SvaraRadera
  10. Första bilden blev verkligen bra.

    SvaraRadera
  11. Undrar om jag inte ska testa fiskpedikyr. Härlig, lockande bild! Snygga skor som med det lilla röda blir en färgklick i sista bilden.

    SvaraRadera
  12. Det där vågar jag inte!!! Är helt övertygad att jag kommer att dö av skratt :D Härligt trissat.

    SvaraRadera
  13. Första bilden är suverän. Spännande och som en abstrakt tavla!

    SvaraRadera
  14. Den första bilden är ju för läcker.

    SvaraRadera
  15. Härliga bilder, speciellt den första. Har funderat på att prova men inte vågat än :).

    SvaraRadera
  16. Snyggt trissat! Jag skulle gärna testa fiskpedikyr, det liknar min barndoms badstrand där ynglen kunde vara ganska kittligt närgångna...

    SvaraRadera
  17. Så kul! Du har också med en fiskbehandling. ;-)
    Visst kittlade det i början, men så blev man van och på slutet märkte jag inte av fiskarna. ;-)
    Parrongbilden blir mitt val. En vy jag känner igen.

    SvaraRadera
  18. Härliga bilder o de där med fiskar på fötterna, skulle jag gärna testa, ser o låter lite småmysigt.

    SvaraRadera