söndag 27 maj 2012

FOTOTRISS 179

Veckans tema i Fototriss är somrigt. Dessutom är det nu tävling och man kan vinna fina priser från Coolstuff.



En somrig association är väl när MC- knuttar/gubbar har 
vaknat till liv och plockat fram sina hojar...



...för att inte tala om en spegelblank sjö där man kan 
inta sin frukost på bryggan och sedan ge sig ut på en roddtur...


...kanske till andra sidan sjön, där en gammal faluröd stuga 
omgärdad av en riktig gärdsgård känns väldigt somrig.

Fler somriga bilder finns på FOTOTRISS


15 kommentarer:

  1. Sköna bilder som verkligen förmedlar somrigt tänk!

    SvaraRadera
  2. Klart somriga bilder allihop! Vackra dessutom :)

    SvaraRadera
  3. Mittenbilden är så vacker och ger mig sån ro!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Mmm, håller så med:). Härlig bryggbild och mysigt få följa med till andra sidan sjön.

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder :)Lite mysigt att höra knuttarna när de så stolta kommer på sina hojar :)

    SvaraRadera
  6. Åh .. den där bryggan skulle jag vilja ha nedanför huset, vill gärna sitta där och äta frukost! Fin triss!

    SvaraRadera
  7. Tre klockrena somriga foton :))

    SvaraRadera
  8. Motorcykelgäng är ju helt klart sommar. Många kanske inte gillar den somriga-bilden, men jag gillar det. För mig blir motorcyklarna en symbol för friheten... =)

    SvaraRadera
  9. Det ser riktigt somrigt ut på dina bilder. Fin triss.

    SvaraRadera
  10. Somrigt helt klart, vackert fotat, de två sista bilderna rena idyllen!

    SvaraRadera
  11. Andra bilden, där vill jag vara :)

    SvaraRadera
  12. Riktigt somrig triss! Den där bryggan skulle jag inte ha något emot att inta min sommarfrukost på!

    SvaraRadera
  13. Riktigt somrig triss! Den där bryggan skulle jag inte ha något emot att inta min sommarfrukost på!

    SvaraRadera
  14. En riktig somrig triss. Trean är nog min favo. Lugn...

    SvaraRadera